Pozycjonowanie Szczecin
Kategorie:

Pozycjonowanie Szczecin

Avatar
Opublikowane przez owb11

W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku posiadanie najwyższej klasy produktu lub usługi jest kluczem do dochodowego i udanego biznesu. Jednak wiele firm z lepszymi produktami ma trudności z utrzymaniem się na powierzchni. I choć o sukcesie biznesu decyduje wiele czynników, to strategia pozycjonowania na rynku nadal odgrywa w tym decydującą rolę. Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie i głównym kanałem ruchu dla większości stron w segmencie Internetu. Dlatego w ofercie naszej agencji SEO w Szczecinie pozycjonowanie w Google jest głównym sposobem na zwiększenie ruchu do strony internetowej. Promocja strony w Google to czasochłonny proces, dlatego do zapewnienia skutecznego pozycjonowania potrzebne jest duże doświadczenie i umiejętności, jakie posiadają nasi specjaliści SEO.

Jako przewodnik do budowania skutecznej strategii pozycjonowania w Szczecinie najczęściej stosujemy następujące punkty:

Produkt: Jak Twój produkt wypada w porównaniu z resztą rynku? Czy oferowane są rozwiązania, których nie posiada konkurencja?

Cena: Czy ustalasz wysokie ceny, ale jednocześnie zapewniasz lepszą obsługę? A może decydują głównie niskie koszty?

Promocja: jak skuteczna jest Twoja strategia reklamowa i brandingowa? Jak klienci Cię znajdują?

Miejsce docelowe: gdzie znajdują się Twoje produkty i usługi? Głównie online? A może masz sklep detaliczny obsługujący określony obszar?

Myślenie o każdym z tych punktów pomoże ukształtować historię Twojej marki i wpłynąć na to, jak postrzegają ją konsumenci. Niezależnie od tego, czy masz strategię pozycjonowania na rynku, czy nie, klienci nadal będą porównywać Cię z konkurencją. Jednak posiadanie strategii pozycjonowania zapewni znacznie większą kontrolę nad tym, jak pozytywne będzie to postrzeganie. Podczas analizy i opracowywania strategii pozycjonowania ważne jest tylko to, o czym myśli Twój potencjalny użytkownik. Można je zastosować do wszystkiego — produktu, firmy, usługi, osoby i tak dalej.

Korzyści z pozycjonowania w Szczecinie w wyszukiwarce Google

Ze wszystkich kanałów ruchu wyszukiwarka Google pozwala na przyciągnięcie największej liczby odwiedzających stronę. Każdego dnia tysiące użytkowników wyszukiwarek wpisuje zapytania, na które odpowiedź może udzielić Twoja strona internetowa. Im wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania, tym większy procent użytkowników możesz uzyskać. Jednocześnie mają już zapotrzebowanie na usługi, towary lub informacje, które dostarczasz.

Wynik uzyskany dzięki wysokiej jakości pozycjonowaniu w Szczecinie pod kątem wyszukiwarek jest przechowywany przez długi czas. Nawet po zakończeniu jakiejkolwiek pracy promocyjnej nie zaczniesz gwałtownie tracić pozycji. Kluczowe słowa pozostaną w TOP, dopóki konkurencyjne strony nie zdołają ich wyprzedzić dzięki własnej promocji. Ale można tego również uniknąć. Zalecamy, aby stale utrzymywać stronę w formie, po zakończeniu optymalizacji wewnętrznej regularnie sprawdzać błędy techniczne i nie przerywać optymalizacji zewnętrznej. Pozwoli to na ciągłe doskonalenie własnych pozycji bez znacznych kosztów.

Szybkość ładowania strony w pozycjonowaniu

Jest to również ważny czynnik, który jest brany pod uwagę nie tylko podczas rankingu, ale także wpływa na konwersję. Uważa się, że czas ładowania nie przekracza 2-3 sekund. Na ten wskaźnik wpływ ma waga strony (liczba animacji, filmów i obrazów), lokalizacja hostingu, szybkość przesyłania i przetwarzania informacji na niej, a także skala samego zasobu i liczba aktywnych użytkowników.

Szybkość ładowania bezpośrednio wpływa na współczynnik odrzuceń strony w Google. Z każdą kolejną sekundą odchodzi coraz więcej odwiedzających. Ponadto, jeśli odwiedzający musi długo czekać na załadowanie pierwszej strony, najprawdopodobniej nie będzie już chciał przechodzić do reszty, a to też jest odmowa i strata potencjalnego klienta.

Aby skrócić czas oczekiwania na odwiedzających, specjaliści z naszej agencji SEO w Szczecinie wykonują następujące prace:

  • Optymalizować treści – kompresję obrazu, różne rozdzielczości zdjęć podczas podglądu oraz szczegółowe, leniwe wczytywanie itp.

Optymalizacja kodu – zmniejszenie liczby zapytań pomiędzy serwerem a przeglądarką użytkownika, usunięcie zbędnych elementów w kodzie, ustawienie priorytetu ładowania treści.

Podłączenie pamięci podręcznej – część danych jest przechowywana w pamięci podręcznej przeglądarek użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili stronę.

Innym powodem wolnego ładowania może być złośliwy kod na stronie – wynik włamania lub infekcji wirusowej. Aby tego uniknąć, trzeba używać tylko licencjonowanego oprogramowania.

Pozycjonowanie w Szczecinie pod urządzenia mobilne

Wyszukiwanie uwzględnia sposób dostosowania zasobu do urządzeń mobilnych. Dotyczy to nie tylko struktury stron, która powinna być wygodna dla użytkowników z mniejszymi ekranami, ale także czasu ładowania. Pozycjonowanie strony pod kątem urządzeń mobilnych to ważny etap, ponieważ ponad połowa zapytań w Google jest wprowadzana ze smartfonów. Jeśli nie weźmiesz pod uwagę zainteresowań użytkowników mobilnych, czynniki behawioralne strony mogą znacznie się pogorszyć, ponieważ znaczna część ruchu po prostu powróci do wyszukiwania po odwiedzeniu jej stron.

Aby temu zapobiec, nasi specjaliści od pozycjonowania w Szczecinie zalecają, aby przy tworzeniu projektu wziąć pod uwagę wygodę strony dla użytkowników z małym ekranem. W tym celu strona potrzebuje projektu adaptacyjnego (projekt automatycznie dostosowuje się do rozdzielczości ekranu) lub wersji mobilnej (oddzielna subdomena, do której przekierowywani są użytkownicy smartfonów).